Ομιλητές

Γιώργος Γιαννακάκης
Αναπληρωτής Καθηγητής στο Ινστιτούτο Ψηφιακών Παιχνιδιών στο Πανεπιστήμιο της Μάλτας 

O Γιώργος Γιαννακάκης (http://www.yannakakis.net) είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Ινστιτούτο Ψηφιακών Παιχνιδιών στο Πανεπιστήμιο της Μάλτας (http://game.edu.mt). Έλαβε διδακτορικό τίτλο σπουδών στην Πληροφορική από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου το 2006. Πριν από την ένταξή του στην ομάδα του Ινστιτούτου Ψηφιακών Παιχνιδιών, το 2012, ήταν Αναπληρωτής Καθηγητής στο IT Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης (Center for Computer Games Research). Κάνει έρευνα στις περιοχές της τεχνητής νοημοσύνης, της υπολογιστικής δημιουργικότητας, του συναισθηματικού υπολογισμού, της τεχνολογίας παιχνιδιών, και της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-μηχανής. Είναι ένας από τους κορυφαίους ερευνητές στην μοντελοποίηση εμπειρίας χρήστη (user experience modeling) και στη διαδικαστική δημιουργία περιεχομένου (procedural content generation). Έχει δημοσιεύσει πάνω από 200 εργασίες σε περιοδικά και συνεδρία στους προαναφερθέντες τομείς. Η έρευνά του έχει υποστηριχθεί από πολλαπλά Ευρωπαϊκά προγράμματα και έχει εμφανίστεί σε περιοδικά όπως το Science Magazine και το New Scientist, μεταξύ άλλων. Τέλος έχει διατελέσει προδρεύων των πλέον σημαντικών συνεδρίων στην περιοχή της τεχνητής νοημοσύνης στα παιχνίδια (IEEE CIG 2010, FDG 2013) και είναι συγγραφέας του πρώτου ακαδημαϊκού βιβλίου στην περιοχή της Τεχνητής Νοημοσύνης για Παιχνίδια Υπολογιστή (http://gameaibook.org/) με αναμενόμενη έκδοση το 2017.

Τίτλος: Σχεδιάζοντας Παιχνίδια με Δημιουργικές Μηχανές

Περιγραφή:
Μπορεί μια υπολογιστική διαδικασία να θεωρηθεί δημιουργική; Πότε συμβαίνει αυτό και ποιος το κρίνει; Τι συμβαίνει όταν δημιουργούμε μαζί με μια δημιουργική μηχανή; Απλώς δημιουργούμε μαζί ή μπορεί μια μηχανή να προωθήσει πραγματικά τη δημιουργικότητά μας; Πότε μια τέτοια συνεργασία προώθει την δημιουργικότητα των μηχανών (!); Θα προσπαθήσω να δώσω απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα υπό το πρίσμα της σχεδίασης και ανάπτυξης ψηφιακών παιχνιδιών ως το πλέον ιδανικό πεδίο εφαρμογής της τεχνητής νοημοσύνης και της υπολογιστικής δημιουργικότητας.

 



Στέφανος Κορνήλιος Μίτσης Ποιητίδης
Senior Game Emulation Developer

Fell in love with computers/maths/technology/science at an early age. Dived into programming with QBasic, DarkBasic and VisualBasic 5/6 in 2000. Published first emulation project in 2003, and collaborated on many more, including nullDC (2007), nullDCe (unreleased), Reicast (2011) and pcsx2 (open source).
 
Performed poorly on the Greek education system, pausing studies in 2012 after multiple arguments with professors and general disappointment. Highlights: helping run the OSLab for two years, FreeFriday meetings, Openfest 2010 & 2011 organization
 
Founded Nillware, a freelancing and open source company. Freelanced for several startups, with most of them failing for non-technical reasons. Disappointed from leadership and the general status quo in Athens, I relocated to Zurich, Switzerland after meeting a nice team in their spring vacation.
 
Direct-democracy, as practiced in Switzerland, changed my world view. I was mind blown. A few months later I figured web dev wasn't really my thing. Not challenging enough. After traveling in the Netherlands and Germany, I returned Switzerland to work in more hardcore things for NVIDIA.
 
Current interests are designing corporate structure/culture/teams for frictionless innovation, machine learning / machine intelligence, philosophy, history, geopolitics and happiness.

Τίτλος: Χτίζοντας μια εύρυθμη ομάδα

Περιγραφή:
Τι είναι μια εύρυθμη ομάδα; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της και πώς λειτουργεί; Τι αποτελέσματα έχει; Ποιά εργαλεία/τεχνικές μπορούν εφαρμοστούν καθημερινά; Αξίζει τον κόπο; Μια παρουσίαση-συζήτηση βασισμένη σε εμπειρίες από open source, startup και corporate περιβάλλοντα. 

 



Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο
 
Ο Γιάννης Σκαρπέλος είναι Κοινωνιολόγος και ασχολείται με τις εικόνες και τα παιχνίδια. Είναι αναπληρωτής καθηγητής οπτικής κοινωνιολογίας στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, διευθύνει το Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών και την ερευνητική ομάδα Gamelab. Παίζει ηλεκτρονικά παιχνίδια από τη δεκαετία του 80, διαβάζει κόμικς από τότε που γεννήθηκε, και προσπαθεί να μελετήσει το σύμπαν των εικόνων με νέους τρόπους.
 

Τίτλος: Ερείπια αστεριών...

Περιγραφή:
Ένας σύντομος προβληματισμός για το ροκ, τη φιλοσοφία και τα παιχνίδια, τη μεταφυσική, τα ερείπια και τους κανόνες δημιουργίας του κόσμου..

 

Μπορείτε να δείτε το πλήρες πρόγραμμα εδώ